Comunicat Consiliul Facultății

UNIVERSITATEA „DUNĂREA DE JOS” din Galaţi
FACULTATEA DE ŞTIINŢE JURIDICE, SOCIALE ŞI POLITICE                                                              
                                                                                                                          
 
DETALII
referitoare la Procedura pentru susținerea activităților de evaluare a studenților
în anul universitar 2019-2020
 
Având în vedere:
  • O.U.G. nr. 58/2020 privind luarea unor măsuri pentru buna funcţionare a sistemului de învăţământ;
  • Art. 4 alin. (4)-(6) din Ordinul M.E.C. nr. 4.206/2020 privind luarea unor măsuri în domeniul învăţământului superior din România;
  • Procedura pentru susţinerea activităților de evaluare a studenților în anul universitar 2019-2020 din Anexa 1 la Hotărârea Consiliului de Administraţie al Universității „Dunărea de Jos” nr. 40 din 18 mai 2020, aprobată prin art. 4 din Hotărârea Senatului Universității „Dunărea de Jos” nr. 87 din 21 mai 2020, așa cum reiese din Anexa 4 la aceasta;
  • faptul că membrii Consiliului facultăţii, în data de 15.05.2020, au aprobat în unanimitate susţinerea activităţilor semestriale de evaluare a studenţilor, inclusiv a restanţelor, în modul  online, cu ajutorul platformei Microsoft Teams recunoscută la nivel instituţional;
 
 
INFORMĂM:

1. Pentru anul universitar 2019-2020, activitățile de evaluare a studenților se realizează în modul online, pentru formele de organizare a programelor de studii cu frecvență și cu frecvență redusă și reprezintă modalități de realizare a formelor de exercitare a programelor de studii prevăzute la art. 139 lit. a) și b) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare.

2. Forma de evaluare online poate fi examen scris (test grilă sau lucrare scrisă, inclusiv proiect) și/sau examen oral.

3. Procedura pentru susţinerea activităților de evaluare a studenților în anul universitar 2019-2020 din Anexa 1 la Hotărârea Consiliului de Administraţie al Universității „Dunărea de Jos” nr. 40 din 18 mai 2020, aprobată prin art. 4 din Hotărârea Senatului Universității „Dunărea de Jos” nr. 87 din 21 mai 2020, așa cum reiese din Anexa 4 la aceasta, detaliază etapele tehnice de conectare şi testare pentru toate formele de evaluare pe platforma Microsoft Teams, după cum urmează:

4. Pentru realizarea atribuțiilor date în competență, Direcția Generală Secretariat, prin secretariatele facultăţilor, oferă suport pentru transmiterea listelor nominale cu studenții fiecărei grupe și adresele de email. Se vor menționa studenții aflați în întrerupere temporară a studiilor (IT) și cei exmatriculați din universitate (EX), precum şi cei amânaţi pentru finalizarea în anul universitar viitor a anului de studiu curent (AM).

5. Anexele menționate la punctul 3 sunt următoarele:

6. Studenţii vor accesa platforma folosind coordonatele de ugal: nume cont @student.ugal.ro şi parola.
 
7. Pentru sesiunea de restante, studenţii vor depune cerere pe e-mail, cu termen limită stabilit, pentru a putea fi formate grupele de examinare; modelul de cerere este ataşat.
 
8. Perioadele de restanţe pentru studenţii din anii terminali sunt următoarele:
  • pentru cei din anul IV DREPT, ZI şi IFR:  22.06.2020 – 05.07.2020
  • pentru cei din anul III AP: 29.06.2020 – 12.07.2020
  • pentru cei din anul II APIE: 29.06.2020 – 12.07.2020
Studenţii care au examene restante, examene credit sau diferenţe, vor trimite cererea şi dovada plăţii taxei pentru restanţă, acolo unde este cazul,  pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., astfel:
  • cei din anul IV DREPT, ZI şi IFR – până la data de 18.06.2020
  • cei din anul III AP – până la data de 25.06.2020
  • cei din anul II APIE – până la data de 25.06.2020
9. Perioada de restanţe pentru toţi studenţii, inclusiv din anii terminali, va fi: 29.06.2020 – 31.07.2020 şi 01.09.2020 - 07.09.2020
Cererea va fi depusă o singură dată până la data de 25.06.2020, respectiv până la data de 16.07.2020, ori până la data de 27.08.2020.
 
10. Nu pot susţine restanţe online decât cei care au depus cererea în termen.
Nu vor plăti examenele restante studenţii care au restanţe din semestrul I, an universitar 2019-2020 şi studenţii din an complementar.
 
CONSILIUL FACULTĂŢII